8/5 2016

 
Jag säger det ofta men vet ni vad, jag älskar det här gänget, och alla andra i laget som tyvärr inte kunde hänga med på detta årets tunering i Zagreb,kroatien. Vi speladebrutalbra men förlorade våran semifinal med ett try och sen spelet om tredjeplatsen med ett try så slutade 4a av 6 lag.. Scoren reflekterar intehur bravi spelade och jag är så glad i själen. Det varså himla kul! Jaghar aldrig sprungit så mycket och så fort någonsin och gjorde 6 tries. Det är nytt personbästa och kändes SÅ BRA! Vi alla kom hem glada med solsting. Galet varmt, vi satt med ispåsar på huvudet mellan matcherna och jersysen åkte på bara under match. Idag har jag läst om virusar på costa cafe hela dagen. Avslutar med ett glas champange, en klar fördel i Ungern är att riktigt bra champange ( eller ja, cava)  kostar nada. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0