15/2 2017

Hej! 
 
Jag packar och packar inför en  helg i Östersund, en helg i Budapest och sen flera månader i Östersund, brunflo närmare bestämt. 
 
Laddar upp med skidor och valla, ridkläder, träningskläder, utomhuskläder generellt, long board och rugby bollar- alltså alla vuxenleksaker jag har- som jag ser fram emot att använda dom. Så taggad på snö. 
 
Damsugare, strykjärn, stekpannor och lakan etc är såklart också nedpackat men det är lite mindre kul. Imorgonska jag ladda bilen som förövrigt fick lite kärlek idag, lufti däcken och en tvätt, det behövdes. Jag vet inte vad jag mumlar om men åh vad jag ser fram emot allt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0