20/6 2016

Idag har det gått en vecka sedan jag blev klar med min sista tenta. Den har rusat förbi. Jag har packat lite smått, sålt en del krimskrams men mest har jag faktiskt legat på soffan. Egentligen så har jag all den tiden här i ungern för att skriva på min thesis, alltså mitt examensarbete men jag orkar inte just nu. Jag har läst ett par artiklar och skrivit några meningar men hjärnan säger stopp. Jag tänker lyssna på den. Faktiskt. Efter 17 år i skolan så förstår jag att min hjärna protesterar och vill ha semester och bara ligga i sängen. Jag tänkte att ett par dagars vila kan jag ta mig och sen är det frid och fröjd men nej, jag behöver mer. Det kommer bli jobbigt att ha thesis skrivandet oavslutat innan hösten men jag vet att det går bra ändå. Nu måste jag vila. På tisdag åker jag till Toulouse och hälsar på Linni. Midsommar och ett besök på kosjukhuset där hon jobbar och massor med god med hennes vovve. Jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0