8/3 2016

Läser sakta men säkert om olika estrogenreceptorers uppbyggnad och mechanismer. Ganska tort kan man milt utrycka sig. Faktiskt skittråkigt men det blir ett examensarbete förr eller senare, det måste bara göras. Så går dagarna och när man skriver ett mördande tråkigt examensarbete så kanske ni förstår att det är roligare att tänka på rugby. I helgen spelade vi mot Vienna, dom krossade oss men det var väntat. Hur som helst är jag väldigt nöjd med min egen insats, spelade fullback i vår 15 manna match och tyckte det gick bra, fick in en hel del snygga tacklingar och försvarade vår tryline så gott det gick. Igår hade vi träning, och idag ska jag träna med Medveki för att preparera lite extra inför helgen då jag ska dra på mig en ny jersy i ungerska färger. Jag önskar att jag kunde berätta det för Morfar. Att jag ska spela rugby för ungern i helgen. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0