16/3 2016

I övermorgon åker jag hem. Det var inte sådär överdrivet länge sedan sist men jag längtar ändå hem för den här påsken blir kanonbra. Börjar med att jobba tre dagar på södran och sen blir det fjällen med familjen och Malmrudarna. Alltså min familj och så min extrafamilj, det var många år sedan vi hängde tillsammans i deras stuga, snowboard, längdskidor, bastubad och sällskapsspel, alltså jösses vad jag längtar! 
 
Ikväll är en skrillexkväll, jag har sådana ibland, skrillex blåser ut huvudet på hög volym så jag kan fylla det med kloka tankar om E2 mechanismen i POMC neuroner i ARC, involverar NPY, PIK3 och STAT3. Vist låter det intressant?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0