13/3 2016

Långhelg! Ungern har lite tokigheter för sig och ger ibland extraledigt mot att man tar igen det på en lördag så denna helg är fyra dagar. Jag hade helt missat det och kom på den i mitten av förra veckan, tokbra överraskning. Många tar därmed tidigt påsklov och stannar hemma till den 28e men jag är kvar här en vecka till. 
 
Igår var det dags att dra på sig ett nytt kit, spelade 5/6 fulla halvlekar med B-laget. Kanonkul. Det var en utmaning att spela med nya människor men jag är nöjd med min instats. Kom hem efter en lång dag och krashade i säng och sov i 11 timmar. Nu läser jag om salmonella i gris och ska sedan ägna mig åt thesisen. Kanon med tid att plugga. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0