6/6 2016

 
Det är den sista examen som det pluggas till! Jag inte bara klarade forensic, jag fick, av någon konstig anledning en ganska oförtjänad femma. Jag hade helt enkelt selektivt lyckats läsa på precis det som han bestämde sig att fråga om. Kanske var det fyrklövern jag hittade i lördags efter matchen som ahde ett finger med i spelet?  Fast det var ju efter tentan men hursom helst så var det första gången jag någonsin hittat en fyrklöver, helt random medans jag strechade. Hoppas den ger lite tur inför sista tentan. Food hygene, alltså livsmedelssäkerhet står på schemat. Ungefär lika kul som det låter. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0