10/6 2016

Fredag. Alltså ytterligare en dag i bibblioteket, varförändra rutinerna nu? Igår var en värdelös läsdag men efter att ha svurit och gormat och druckigt rejäla glas vin kom jag fram till att nu är det bara att ta sig i kragen och utnyttja det kommande dagarna till max. Klockan är cirkus halv två och jag ska på middag halv åtta. Alltså har jag sex timmar till att läsa på idag pluss 12 timmar på lördag och söndag. 30 timmar alltså. Det ska vara tillräckligt om hjärnan sammarbetar. Mördande tråkigt. Lagar och regler, hur man gör ost, gränsvärden för tungmetaller i fisk etc. KOM IGEN. OM jag klarar att hålla fokus är det här min sista dag på skolans billbiotek. Don't fuck it up. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0