4/1 2016

 
Sådär ja, då var jag på plats i Budapest igen. Kom sent igår och hade tenta tidig imorse. Det gick bra, tur var väl det och sen däckade jag i två och en halv timme. Välbehövligt. Vaknade pigg och glad och bestämde mig för att springa ett halvmara till, samma som förra året, har vart i grym form under hösten, mindre nu under tentaperioden men det käns som jag borde slå tiden utan problem. Ska ta mig ett varv runt margit imorgon för och se hur mycket jag har tappat, det är minusgrader och snö så att springa upp för gellert med dess trappor käns uteslutet. Dags att börja läsa för del två av tre obstetrics. Tjoho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0