18/1 2016

Svårt att sova och en tidig morgon. Standag storexamensdag. Den gick lika bra som dom andra stora. Lite tokigt egentligen men det klart det är extra roligt när det går bra. Jag hade lite tur med topic men mest av allt inser jag att jag överarbetat materialet, det gör jag ganska ofta. När allt var klart gick jag hem och bokade flygbiljetten, åker hem direkt efter tentan på fredag. Zara kommer och byter av mig dagen efter, trist att inte hinna träffa henne men jag kunde inte motstå att åka hem tidigt. Sen städade jag hela lögenheten och sprang i det fina värdet. 2 grader varmt och strålande sol. Sprang långsamt med ett envist hålm men det käns skönt i eftrhand, måste hitta tillbaks till formen nu när tentrona börjar bli klara och rugby säsongen närmar sig. Planen för kvällen var middag men jag backade ut i sista minuten då jag ligger platt som en pannkaka halvkomatös på sängen och har för avsikt att fortsätta med det. Möjligen att jag tar mig ut och handlar middagmen det får vi allt se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0