12/1 2016

Bästis vovve som ung får pryda dagens inlägg. Bilden är tagen 2006 eller 2007 så Bilbo är nu en gammal herre på snart 11 år. Hur som helst är han fortfranade ståtlig, betydligt gråare och kinderna hänger längre ned. Hur som helst. Det var inte bilbo jag skulle prata om även om han nog är min favoritvovve då jag följt honom hela hans liv. Idag är en tröttdag. Jag gav upp bibblan vid halv fyra, gick hem och vilade en timme och har sen dess gått igenom smådjursreproduktion i ett väldigt makligt tempo. Ibland så strejkar hjärnan om den inte fått sova ordentligt på en stund. Nu känner jag mig piggare men ska ändå sova tidigt och länge för imorgon måste bli en effektivare dag helt enkelt. Tenta på måndag. Det vore så galet skönt om den går bra för just nu är jag trött på att tentaplugga och behöver ett break. Sista tentan är inte fören 22a men jag igonerar den så länge. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0