11/1 2016

Dagarna går ungefär lika fort som dom brukar i tentaperiod, allt för fort fram mot nästa tenta men allt för långsamt mot hemresedatumet. Så brukar dom bete sig dom där luriga dagarna. Idag så var jag grymt produktiv på bibblioteket mellan 9.00 och 20.00. Det lovade gott för att bli en bra dag men när jag skulle cykla hem visade det sig att regnet öste ned och tillråga på allt så gick min enda fungerande broms sönder. Tror kanske det var en hint om att cykeln bör vila vintertid men nu får den en ofrivillig vila från min sida. Himla irriterande, allt går så fort med cykel. På tal om cyklar (ha! Där fick jag allt till det) ärdet brunstcyklar, hormonbehandlingar, kejsarsnitt och diverse annat som trycks in i huvudet just nu. Dagens sista pluggtimme ägnas åt brunstsynkronisering i kossor. 


Kommentarer
Anonym

Hej Lovisa!
Jag har tänkt plugga till läkare i Budapest och har lite frågor om staden och studentlivet och så, har du möjligtvis någon mail jag skulle kunna maila till??
Maja :)

Svar:
Lovisa Andersson

2016-01-12 @ 03:38:24
Lovisa Andersson

Kul! ja absolut, maila [email protected]

2016-01-12 @ 20:49:04
URL: http://enjoylovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0