26/2 2016

Glad fredag på er! Den här veckan har vart trött och seg. Midterm i epi i onsdags som gick bra, inte lika bra som dom andra men fortfarande bra. Ett av fem denna terminen. Helt jsukt att jag bara har fyra midterms kvar- EVER. Idag graduerade året över mig, folk gick runt i solen i sina kåpor med diplomen i hand och alla lyse av glädje, vilken grej, och nästa år är det min tur. Jag vet att jag tjatar men det är så häftigt. 
 
I går fick jag sista konfirmationen av praktikplats så nu är hösten ordnad. Börjar på DV i östersund v.33-36, sedan mattilsynet i trondheim v.37-40, SVA i uppsala 42-43 och sist men absolut inte minst, mälarens hästklinik i 8 hela veckor. Nu är det bara lite boenden som ska ordnas men det är så himla skönt! 
 
Solen skiner i Budapest, i 9 grader och strålande sol sprang jag runt margit. helt fantastiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0