2/4 2016

Sitter och skriver tionde sidan i mitt examensarbete, det kan tyckas lite men tio av trettio är en tredjedel och tio var mitt marsmål, det hade jag nått om det inte hade vart ett fantastiskt påsklov med tio hemdagar utan skrivande i mitten. Hur som helst käns det väligt bra. Något som också känsväldigt bra är dagens träning på margit. Lite passande och kickande och sen körde Rebecca slut på oss med ett galet cirkeltrännigspass. Säger bara commander, push ups, burpies och suicide runs för att nämna några. Ska avsluta det jag pysslar med, se ett avsnitt orange is the new black och sova gott. Det käns bra idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0