17/4 2016

Idag skulle jag ha sprungit halvmaraton på ca1h 50 minuter. Det bestämde jag i Januari men sen fick jag benhinneinflammation efter en intensiv träningshelg. Den gick över men jag vågade inte riskera att få tillbaks den genom att ge mig ut på en 21 km tur ännu. Halva facebook består av uppdateringar från folk som sprunigt halvmaran eller tio km. Jag är lite ledsen för att jag inte kunde springa men jag är glad för att Ev tog min plats, jag hade ju ändå betalt och allt, hon hade inte en tanke på det för några månader sedan och är inte en löpare men en flitig rugbyspelare och mycket mer vältränad än vad hon själv trodde! Så himla häftigt att hon slutförde den! Grymt jobbat :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0