7/10 2015

Skrivit ut rapporten så nu fins det ingen återvändo. Jag tänker inte titta på den igen för då komme rjag bara hitta något jag borde ändrat. Tänk så jobbigt jag tycker det är att lämna in en liten tiosidors rapport, undrar hur det kommer kännas att lämna in ett examensarbete om drygt ett år. På tisdag har jag möte med min supervisor, då ska vi bestämma exakt vad jag ska göra. Jag tänker inte säga så mycket innan allt är spikat och klart men det blir neuroendokrinologi. Supersvårt men det är det som triggar mig. Jag behöver utmaningar för att hålla fokus. Annars då? Skiftet är slut på fredag och det är på tiden, jag behöver tid för att hänga med i skolan och plugga. Långa dagar och gråmulet väder gör att humöret inte är på topp. Jag har varit grinig hela veckan. Jocke kommer på söndag så då borde det vända :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0