31/5 2015

 
Sju tappra krigare och bästa coachen Tom packade igår in oss i en röd minibuss och begav oss mot Zagreb. En rejäl bussresa men det gör liksom ingenting när man är i så gott sällskap och vet vad som väntar. Det var ca 27 grader och sol så vi höll oss mest i skuggan och gjorde en minimal uppvärming för att spara på krafterna, är man bara sju har man nämligen inga avbytare då man är sju på plan. Vi spelade kanonbra, jag är så himla nöjd. Vårt försvar var grymt bra, vi van vår första och tredje match men hemmalaget slog oss i den andra, dom var mkt duktiga och vi var lite skrämda tror jag för dom var stora och snabba. Kalaskul och efteråt i bussen satt jag och Linnie och pratade om hur bra man kan ha det. Jag skulle inte byta bort en rugbydag mot mycket annat. Spelandet, utomhus, resandet, sammahållningen och alla skratt. Oavsett om jag failar min tenta på tisdag så kommer jag inte ångra att jag inte läste ett ord igår. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0