10/5 2015

God morgon! 

Äntligen söndag och en veckas skift är slut. Jag har under veckan åkt runt på gårdar och mestadels dräktighetsundersökt olika djur. Gris var roligast för det var så enkelt, första gången jag med hjälp av ultraljudet bara kunde lägga den mot sidan på grisen och vara säker på om den var dräktig eller inte. Det har vart 25-30 grader varmt och tidiga mornar, det gör en helt utmattad och när man desutom pluggar inför histopathologiexamen på tisdag så kan ni ju föreställa er. 

Idag väntar galet mycket plugg och så lite intrervallträning. Försöker få med mamma att springa tjejmilen i september vore kul och göra det med henne. Om någon har någon annan ide om kul lopp i stockholmsområdet så hojta till. Gärna längre än tjejmilen. Halvmara eller typ 3 mil tänker jag mig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0