23/12 2015

Just nu sitter jag på flygplanet. Bella är med (hoppas jag, hon checkades in iaf!). Tentorna igår och i förrgår gick bra båda två så nu är det bara obstetrics och animal hygene i januari och sen är tentaperiod 10/11 över. Jag är så förväntansfull för att ge Bella till hennes nya familj, alltså till min bästa vän i hela världen och Dennis. Bella är en fantastik hund, en riktig glädjespridare. 

Jag han faktiskt köpa lite julklappar i år, Vera drog med mig ut igår eftermiddag och den närmsta familjen och de två bästa vännerna har fått något litet. Det är roligt och ge, jag hoppas dom blir glada! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0