4/9 2014

Hej!
 
Nu har jag och Zara installerat oss i den nya lägenheten. Lite småfix kvar, bland annat en tur till Ikea imorgon och inköp av ett antal glödlampor. Även skolan har dragit igån och än så länge har allt vart kul. Jag är possitivt överaskad av kvaliteen på många föreläsningar. Jag suktar efter ett gäng böcker. Känner sig någon sig generös så önskas denna
och något i stil med denna
 
Tror faktiskt jag ska ta och beställa den för smådjur, böcker är en investering. 
 
Annars då? Har precis tränat lite, i parkens utegym och sedan kompleterat lite med gymmet i källaren här i huset. Ska ta och sätta igång en pumpasoppa snart, vi får gäster!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0