3/10 2014

Sitter här och äter grymt goda bananpannkakor. Andra frukosten efter löprundan är den bästa. Tar noga hand om mina ITBS knän och det verkar fungera. Tittar på 5 minutersklipp på youtube och stretchar ut sätes och lårmuskulaturen två gånger om dagen, använder knäskydd och har gympaskor med gjutna sulor. Lätt värt för att kunna njuta av löpning igen. Imorse sprang jag och Zara ca 5km och att inte känna något i knäna var för mig helt fantastiskt!



Det där är bananpannkakor det. En dl havregryn, två ägg, en banan och en matsked riven kokos. stek till plättar (i smör blir godast) och ät med vad du vill. Sylt, bär, jordnötter etc. Blev sex plättar av min smet så får mellis också. Perfekt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0