13/10 2014







Min helg har varit fantastisk. I fredags var vi många som hamnade i parken. Barfota, bollspelandes och solandes. En och annan öl slank ned och nattsömnen blev god. I lördags åkte jag 40 minuter från stan och tittade på herrlagets match. Dom var grymma och jag kände adrenalin fat jag bara tittade, längtar efter att spela första matchen. När matchen var över käkade lagen gulash och drack öl. Inte sämre blev det hela av över 20 grader och sol. Söndagen börjades med ytterligare en utflykt, till en sjö. Rugbyträning på kvällen.


Alltså ni fattar ungefär hur bra jag har det va? Idag har jag köpt ett par dobbskor så nu är jag ostoppbar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0