10/5 2014

Igår hade jag terminens sista midterm i parasitologi och jag är skitnöjd med min insats. Jag hade läst precis lagom för att det skulle gå bra men inte för mycket, alltså har jag prioriterat rätt den senaste tiden.  Tre timmar senare var det prov i foderberäkning. Det gick väl sådär, egentligen var det plättlättt men jag var så slut i huvudet och hade sån där "linser för länge huvudvärk". För hoppningsvis klarade jag mig, får veta på måndag.
 
Som belöning fick jag ett par nya hörlurar som var lite för dyra men då jag har musik i öronen ca 12h om dagen i tentaperiod så ser jag det som en investering. 
 
Nu har jag 10 dagar till den fruktade nutritionexamen. Spännande. Hard core läsning väntar. 50 topics om dagen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0