11/5 2014

Yes! En till stor examen är avbockad. Det var en fruktansvärd morgon med så mycket studs i magen att jag höll på och vändas ut och in. Över 30 grades värme på det och inte allt för mycket sömn. Den här examen var viktig, den avgjorde nämligen om jag kan jobba som djursjukvårdare eller ej i sommar. Nu får jag alltså ge läkemdel och så. Fruktansvärt mycket ångest och nervositet släppte alltså nu.

Rev av mig examensoutfitten och la mig på sängen så fort jag kom in genom dörren men ska snart ta tag i dagen to do list. Lite mail, räkningar, städning och annat spännande som måste göras men ska hinna med och njuta också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0