5/1 2014

Det är krig i min hjärna. Fokus mot totalt ofokus. Jag skulle säga att fokus har övertag just nu eftersom cancer står på chemat idag. Det är många typer av tumörer som ska fastna i huvudet, inte ordagrant då, såklart. Jag blir lite vemodig när jag läser om cancer. Det är så läsligt, men och andra sidan blir jag lika ledsen av att läsa om amyloidosis. Kroppen är så fantastisk och klarar att reparera så mycket men bara till en viss gräns. Spricker kroppspulådern, får du en tumör i hjärnan på ett olämpligt ställe eller drabbas du av ms så klarar inte din duktiga kropp att försvara sig. 
 
Hur som helst så ska jag beta mig igenom 6 topics till så är jag färdig med första genomläsningen och har fyra dagar att traggla på. Det ska gå. Det måste gå. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0