22/1 2013

Ja då var det dagen före examen igen. Jag kan väl inte påstå att jag längtat. Jag har liksom lagt hjärnan på hyllan och bara flyter runt i något konstant ångest tillstånd. Jag bryr mig inte om hur allt går. Inte det minsta. Funderar på ett sabbatsår alt. hoppa av och läsa upp engelskan och läsa lite meritkurser, alt. skriva högskoleprovet. Ska höja två snäpp och det ska väl gå. för att sedan komma in i sverige. Jag vet inte om jag orkar mer ungern helt enkelt. Men jag ändrar mig nog så fort våren kommer. Det brukar kännas så här men inte lika illa. Hut som helst så ska jag ha två examen imorgon. en fail och en godkänd. spännande.


Kommentarer
Kajsa

Fy vad jobbigt! Överväger du Sverige för att utbildningen är tuffare i Ungern eller för att få komma hem? Tyskland har blivit mitt hem och jag känner att jag kan hämta mycket energi här trots att familjen är i Sverige. I ett annat land hade jag nog känt mer hemlängtan. Lycka till med examen!!

2014-01-22 @ 15:39:13
URL: http://vetiberlin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0