11/1 2014

 
Nästa på chemat är labd och patophysio. Lab d är den kliniska "approachen" på patophysiology. Det vill säga vad kan man läsa ut av ett blodprov, när gör man det där och det här testet osv. Patophysiology är vad som går fel i kroppen när den är sjuk. Jag tycker om båda och ser fram emot att läsa dom i hela 12 dagar! Tack till Nina som gav mig sin pärm med alla lecture notes. Det sparar mig säkert en dag i funderingar "läsa från datorn eller inte" samt i utskrift. Tack!
 
Annars då? Sov 11 timmar i natt och tänker mig ordentligt för gällande mat. Försöker käka 6 ggr om dagen varav tre är små mellanmål. Jag gör inte om samma misstag. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0