22/2 2014



Lördag förmiddag. Lysande tid för att börja gnaga lite på sommarena final topics. Jag har en ganska brutal tentaperiod framför mig. Pharmacology och nutrition final, det är två monster som inte ska underskattas. Till det har jag ett par till som ska hinnas med. Käns konstigt men det var faktiskt mindre än en månad sedan jag hade sista tentan i julperioden och redan sitter jag här. Hm. vad gör man inte? klarar jag allt till sommaren kan jag jobba på klinik i sommar och får en fin tentaperiod nästa jul. Det är motivation så det räcker för mig. Men man måste ha kul också så ikvälk vankas det coctail party. Allt från mig klart slut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0