14/2 2014






Jag känner på mig att 2014 kommer bli ett spännande år! Idag har vi varit på stordjurakliniken som ligger ca 50 minuter utanför stan. Strålade varm vårsol lös på oss när vi gick in och dagen blev spännande. Vi började med Clinical diagnostics och fick ett litet intro till hur kor och hästar ska klämmas och kännas på. efter lunch blev det surgery practicak där vi pratade om olika projektioner man kan använda när man röntgar häst. Vi fick ta lite bildrr och sedan titta på dom med vår duktiga lärare! När timmen egentligen var klar fortsatte ha med att visa bilder på kissing spine! Inte ens min parasitlabb imorgon kan förstöra mitt goda humör nu!



Kommentarer
Pappa

Coolt Kråkan

2014-02-14 @ 17:54:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0