9/9 2013

Sitter och kraxar lite och torkar näsan. Budapestsjukan är här. Den brukar komma lite då och då när mitt fenomenala immunförsvar inte kan hantera alla virusar som min internatinella klass släpar med sig hemifrån. Jag får bita i det sura äpplet och ägna kvällen åt att laga spenatlasange och läsa om bakterier istället för den planerade styrketräningen. Bättre att bli frisk. 
 
Hur som helst så luktar lasangen himelsk och är färdig om sådär 20 minuter. Ni anar inte vilket lyft det är att ha ett riktigt kök igen. I min gamla lägenhet hade jag bänkspis med två plattor och en liten ugn och allt som gjordes var slow cooking. Nu däremot, induktionshäll och varmluftsugn. Det är till och med möjligt att få lite yta på toppen av lasangen. Tillbaka till Pharma labben och sedan lite (o)trevliga bakterier. Gött och känna att skolan kört igång på riktigt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0