9/9 2013

 
Sitter och bankar in bakterier. Det tar sin tid att få hjärnan i studieläge men jag jobbar mig framåt. När jag inte sitter och skriver "Aerobe bacteria, gram + - bacillus, dermatophilus, micrococcus, nocarida, rhodococcus" så ordnar jag mig en önskelista. Högst upp står en Cornish rex. Med min underliggande "kan vara känslig mot pälsdjur i litet format" vågar jag ej ta risker och har kärat ned mig i dessa. Frågan är om jag orkar vänta på Mickans ev. framtida kattungar eller om jag måste slå slag i saken tidigare vet jag ej. Hur som helst, är den brun så ska den heta Dobby, annars Mozart. 
 
På plats nummer två står en patologibok, en fin en och sen har jag inte kommit längre men det är en bra början. 
 
Ska försöka få in några fler bakterier och sedan slappa lite. Sova tidigt så förkylningen försvinner. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0