4/9 2013

Tiden flyger iväg. Allt är uppackat och igår kom Gina, min roomie. Hon pluggar medicin och dom börjar en vecka senare. Vi ska pimpa lägenheten och sortera köksskåp och likande så det blir så där fantastiskt fint som det kan bli här. Potential finns det. Jag vet inte om jag beskrivit den men om jag inte har det så tänker jag inte göra det ännu utan ni ska få se bilder när allt är fixat.
 
Skolan har börjat och det är annurlounda på alla sätt. För det första så har hälften av min klass trillat av och får jobba sig igenom ett inaktivt år och vi, den andra halvan har smashats ihopmed lika många tyskar och föredetta inaktiva. Så lite som en ny första dagen i skolan då. Nya salar, nya ämnen och nytt folk men det blir spännande. 
 
Måste sticka. Pharma labb, pharma lecture och nutrition lecture. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0