27/11 2013

4, 5 timmars sömn lyckades jag samla ihop, det blir lätt så med midterm 07.00. Hur som helst så gick det bra. Hur bra vet jag inte förns på fredag.

direkt efter det är det dags för animal breeding där jag sitter nu och inte följer med för jag är åt helvete trött. Hur som helst så såg vi en bit av den uppföljande dokumentären till Pedigree dog exsposed. Den dokumentären måste ni se! Alla borde se den. Det är en bbc dokumentär om hur linjeavel/inavel p.g.a. helt galna estetiska önskemål, har skapat raser med enorma hälsoproblem. t.ex. för liten skalle för att hjärnan ska ha nog med plats., för skrynklig och kort näsa för att kunna andas osv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0