23/11 2013

Jag har ångest för att jag har shoppat idag, ska äta middag ikväll och gå på nötknäpparen på operan imorgon. Lätt 8 timmars läsning idag och antagligen ca 7 imorgon men det är inte tillräckligt för att tillfredställa min dumma klump i magen. jag trodde jag lärt mig något, att lagom duger och att det inte handlar om att pressa sig själv mer än männskligt men tydligen inte. Tänkte kanske jag skulle bli immun mot stress och ångest men nej. blir en examenaperiod med ont i magen till. Fan. Försöker tala mig själv till rätta men det går inte.

Till något roligare så fick jag igår höra "you are genious" av en professor i nutrition igår och när vi var påväg ut så sa han fortsätt plugga nutrition som du gör. Det roliga är att jag inte pluggar det men att han är en fantastisk pedagog. en av de första jag träffat i ungern. jag hoppas han inser det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0