19/11 2013

En sån där dag som i examensperiod ungefär. 11 timmars koncentration av den kära hjärnan men jag är inte utmattad och inte stressad. ska försöka hålla det så här. En dag i taget. för var jag som går närmar det sig nästa paus. Jul. Bokat biljetter hem 21a december sådär snortidigt men det betyder att jag får ett par dagar hemma innan julafton och får njuta av förberedelserna. Fram till det heliga datumet har jag väl sådär en fyra-fem labbprov, två midterm och tre examen. Living on the edge. tror att budapest gör oss till stålmänn. det känns så när jag är hemma iaf. en dag är inte planerad om man har tre timmars paus liksom. Tänkte bara säga att jag lever och försökte sätta ord på studiemanin/robotsyndromet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0