8/5 2013

Jag lever och karln min är här på efterlängtat besök. Dock sitter vi med hörlurar och varsin skoluppgift mest hela tiden. Han har tenta i matte E på måndag och jag har midterm i biomattematik på fredag. Det är inte och leka med. Biomatte är löjligt svårt och tråkigt. Ena sekunden tror man att man har förstått något för att i nästa sekund inse att så var vist inte fallet. Vi kämpar på och han har mer diciplin än mig. Jag är imponerad. Ikväll ska vi titta på en dokumentär om hitlers liv, ja den är hemsk och väcker många tankar men det är sådant som inte ska falla i glömska. Till det ska vi äta sushi. När man har study camp får man unna sig det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0