31/5 2013

En till tenta kan nu bockas av. Jag hade biokemin imorse. Efter för få timmars sömn och en allt för dålig frukost begav jag mig till skolan och var där tidigt vilket resulterade i först in, först ut, precis som jag vill ha det. jag fick bra topics och sedan lite kluriga frågor, allt som allt resulterade det hela i en femma i boken. Fantastiskt skönt att ha alla de största tenotna för de första två åren avklarade. Nu väntar fyra till innan jag får åka hem och fira midsommar. Jag tänker inte plugga något idag, jag ska starta om systemet genom att städa, tvätta, handla och ta hand om mig själv. Spikmatta, noppa ögonbryn och byta sängkläder, sånt som får en att må bra.


Kommentarer
Caroline

Du är så grymt duktig! Massa grattis! :D

2013-05-31 @ 12:26:11
Marianne

Skickar en solig hälsning från Dalarna. Tårna i gräset och solvarm chokladboll i handen. Hoppas vi ses i sommar!!

2013-05-31 @ 13:34:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0