30/5 2013

Imorgon är det dax för biokemi examen. Jag kan inte alla topic, det är några fulingar som faktiskt har fått kliva åt sidan så jag hoppas för allt i världen att jag inte får två av dessa. Gått igenom alla topicsen och ska gå igenom några till ikväll men först ska jag ligga på soffan och coola ned nerverna lite. Plockat fram blackbooken, lyckogiraffen, skorna, tjolen och två vita överdelar. En skjorta och en blus. Skjortan är den jag brukar ha men den börjar bli så gul och tråkig så eventuellt får den stå tillbaka för den somrigare och kritvita blusen. Jag tror det är dags att köpa mig en ny helt enkelt. Jag har sådana där dumma ideer för mig när det är muntlig examen. Det ska vara propert, det skall drickas två koppar kaffe, det ska bara vara två örhängen i öronen osv. Vad gör man inte för att hålla ihop sig när det käns som världen trillarsönder och stresshormonerna studsar runt som studsbollar. Håll tummarna för mig imorgon, examen börjar klockan åtta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0