21/5 2013



Idag är det officiellt den första dagen i min fjärde examensperiod och jag har haft en väldigt bra morgon, oförskämt bra faktiskt. Jag kom till skolan och kollade resultaten för biokemi competition som är ett stort och svårt valfritt prov man kan skriva och om man får över 70% så behöver man bara presentera tre av fyra topics på den muntliga final examen om 10 dagar. Jag kunde knappt tro det men jag var över 70%!!! Det var en possetiv överraskning då jag absolut inte pluggar för att klara den. jag har läst biokemi som omväxling och inte läst de topicen vi hade till midtermet på en månad. Hur som helst så gick jag bort till topografiska anatomiexamen med ett litet lyckorus i magen och lottades fram till att ha examen på hund och vet ni vad? min examens hund var elisabeths valp oliver som jag tränat mycket på. examen flöt smärtfritt och nu laddar jag för teoretisk anatomi examen i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0