20/5 2013

En månad tills jag åker hem för att fira midsommar. Det är min motivation och sporre just nu. Skypade med en härlig klick av midsommargänget för någon dag sedan, då satt de på Djurgården och drack öl och grillade korv. jag blev grön av avund men också lyft och motiverad. Jag saknar er ju! Imorgon har jag första tentan och på onsdag har jag den andra. Jag har lärt mig att vara snäll mot mig själv dagen innan en tenta för jag vet att fokus inte finns och istället för att sitta vid skrivbordet och panika över det så ligger jag på sängen och läser Harry Potter, äter god mat och pluggar när och så mycket som jag känner för. Det är mitt vinnande koncept och ingår i planen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0