18/5 2013

Och där var dagans timmar över. Jag har fått mycket gjort, en hel del anatomi, lite virusar och lite biokemi. Nu har jag två hela dagar kvar av anatomiläsning och sedan blir det topografisk anatomi praktisk på tisdag och skriftlig på onsdag. Sedan är det förhoppningsvis bara fem kvar. Ska njuta lite av lugnet, läsa lite harry potter och sedan sova. Det är en standard dag, dagarna är sig lika och det som varierar är mest vilka mjukisshorts jag har på mig eller om andra koppen kaffe är vid nio eller tio pausen. Den flyttas tidigare ju längre in i examensperioden jag kommer. Förra gången serverades det pauskaffe klockan åtta i slutet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0