4/2013

vet ni hur mycket jag hatar mina knän och fötter(fot)? hoppträning klarar dom inte för då gör dom ont under och innuti och löpträning är bara att glömma. för 3 år sedan fick jag löparknä i mitt vänstra knä. jag vilade, käkade antinflammatoriskt, tejpade, stretchade etc och det gick över, kom tillbaka, gick över, kom tillbaka osv. sedan blev fotvalvet inflammerat och jag gjorde ungefär på samma sätt och det gick över, kom tillbaka, gick över och kom tillbaka osv. sen blev högerknä också ett löparknä men det gick över ganska fint. nu, tre år senare, kan jag jogga 10 minuter och sen gör vänsterknä ont eller foten men mest knät. jag har prövat allt och är så trött på det. vad göra? det ska ju gå över men inte fan gör det det.


Kommentarer
mamma

Knäskydd och nya skor

2013-03-04 @ 18:52:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0