3/3 2013

Bilden snodd av Annika. Här är vi som var utklädda minus andrea. Sanne och Jenny var såklart med men outklädda. Vi började kvällen hemma hos Sanne med öl, lekar och massor med bra musik! Vid halv ett tog vi en taxi till "party Island" och Dock Bistro där vi dansade loss till klockan tre. Även här var det bra musik och det var helt enkelt väldigt roligt! Jag kände mig väldigt nöjd i långklänning och bruna kängor istället för höga klackan och kort tjol. Jag ska nog alltid vara hippie då jag kände mig mer är sunt bekväm i min utklädnad. Jenny hade en teori om att jag var hippie i mitt förra liv vilket absolut kan tänkas. 


Kommentarer
Marianne

Peace & Love till dig!

2013-03-03 @ 15:44:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0