23/3 2013

Jösses vad tiden går. Imorgon åker jag hem för en påskvecka hemma i sverige. Det käns helt konstigt och fantastiskt. Alla de tidigare gånger jag lämnat Ungern har vart efter en tenta eller flera, med lättat hjärta och helt utsliten. Denna gång är jag varken utsliten eller lättad. Jag kom hit tionde januari och det är  2½ månad sedan och jag har inte haft ett enda midterm. Det är konstigt men bara för det käns det som att jag inte gjort någonting här men det har jag, jag har läst som en vanlig elev för första gången sedan jag kom till ungern, det vill säga åtta timmars arbetsdag och så lite mindre på helgerna. En och annan ledig dag har jag också klämt in. Efter påsk väntar tre midterm och sedan är det tentadags och sedan sommarlov. Jag tänkte egentligen att jag skulle plugga idag mend et går faktiskt inte. Jag är alldeles för uppe i varv och packar och städar om vart annant. Biokemin och topgrafiska anatomin får följa med hem. 
 
Kanske ska ta och åka iväg till Westend och kolla på lite vårkläder och nya skor istället? Här gör jag inte mycket nytta. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0