1/3 2013

Biomatte är ett skämt. Matte kan jag men konstiga definitioner och skit, tack men nej tack. Hur som helst var det min enda lektion idag, två timmars ren och skär frustration över dumma hittepå. Jag har dessutom samma lärare som jag hade i informatics förra året och hon har ett gäng sadistiska drag den damen. Alla andra grupper får instuderingsfrågor men vi, nej vi får läsa slides istället och får hemläxor.
 
Som plåster på såren gick vi och tränade efter detta, jag körde diverse biceps, axlar och triceps öveningar, sedan  tre cirklar som innehöll såna där hantelcurls när man står planka, benböj på balansplatta, liggande cycling och en rumpdödare. För att köra slut på oss blev det ett gäng mountinclimbers och burpies som pricken över i. Det var kul att träna flera, roligare men mindre intensivt. Klart värt för variationens skull. 
 
Försöker läsa lite till virologilabben på måndag och lite biokemi eftersom vi ska vara borta hela helgen. Vi blev vist 6/7 personer och det är bra, ju fler desto roligare! Jag är lite spänd, vi ska göra mycket nytt, åka bort alla tillsammans, hyra bil och rida. Skriver packlista och hoppas på fint väder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0