28/6 2013

påväg till lägenheten för att lämna nyckel och säga hejdå. En ganska konstig känsla, den har varit mitt hem i nästan två år men det är rätt beslut att flytta. nya lägenheten är så fin och det ska bli kul med en roomie. bilder får ni efter sommaren men jag kan avslöja att den har ett riktigt kök, något som jag saknat samt att jag får ett sovrum, inte en "studio appartment" alltså. Det kommer vara betydligt enklare att slappna från skolarbetet när man kan ta en paus utan att se böckerna. En fräsch nysyart i höst alltså, både i skolan och med boendet. pirrigt och kul. I morgon åker jag och brorsan hem, två månader i Sverige väntar, som jag längtat.


Kommentarer
Marianne

Välkommen hem!! Hojta till om du får några dagar över. Kom hit till stugan eller om du vill ha besök på Gotland. Kram!!

2013-06-29 @ 14:35:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0