2/6 2013

Väntar på att kaffet ska bli klart. Det behövs idag för tyvärr är hjärnan lika trött idag som igår. Det suger för jag har nästa examen på tisdag. Ingen stor men lik förbaskat en examen som måste klaras. Biomatte kallas det men jag ser inget "bio" och ingen "matte" i det hela. Det är ett skämt, ett jävla påhitt om statestik som är urkasst förklarat. Min hjärna känner sig kränkt, den är inte van att inte förstå vad det är den läser och förstår den inte så blir den ledsen och vill inte ta in det som står. Dessutom är det konstiga ord överallt och är man inte pigg som en mört är dom ännu knepigare att få att fastna. Jag hoppas det här vänder efter kaffet, annar blir det för många avsnitt Greys anatomy och panikläsning imorgon. Kan någon komma med redbull och choklad till mig?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0