18/6 2013

Kan inte låta bli att ladda upp den här bilden eftersom det ser ut som om jag inte har ett enda klädesplagg på mig men det är inte sant. Jag har shorts och bikiniöverdel. Det ingår i hur man överlever över 35 grades värme i storstad framför skrivbord. 
 
  • Första och själklaraste- mindre kläder=bättre
  • Iskaffe. Isbitar, kallt kaffe och mjölk. Alternativt energidryck, man måste ju få i sig koffein på något sätt.
  • Utnyttja kvällstimmarna. Mitt produktivaste pass ska precis börja
  • Frys vattenflaskor, slå in i en handduk och krama om när det är sovdags. 
  • Frys allt föresten, vindruvor, choklad, vattenmelon etc. 
  • Borra ett hål i huvudet så hjärnan har plats att svälla alt. tappa ut lite kokt hjärnsubstans då och då.
  • Skicka en raket och spräng solen. 
  • imoprtera snö.
Det spårade vist ur. Önsketänkande. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0