12/6 2013

 
Tro det eller ej, men det djur jag kan minst om är hund. tvärt emot typ alla i min klass och bekantskapskrets så vet jag mer om får, getter, grisar och kor än om hundar. hade det inte vart för bästis Hannas hund Bilbo hade jag inte haft en susning. Jag var hundrädd när jag var liten för att mina grannars läskiga rottweiler jagade mig. Det är borta och jag gillar hundar nu men som sagt, hur länge valpar gör si och så har jag inte en susning om så det är de topics jag sliter med för stunden. Hela etologin platsar i kategorien fun facts, jag tror nog jag kan ha en egen stand up med konstiga beteenden på midsommar. Ska fundera på saken. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0