10/6 2013

Välförtjänt kraschlandning på soffan. Jag vann över mig själv idag. Jag gick för visso upp halv fem och var superstirrig men när jag väl var på tentan plockade jag fram en självsäkerhet som jag inte trodde jag hade. Inget darr på rösten och ett litet leende då och då. Det är så man ska ha muntlig tenta, visa upp vad du kan, hellre säga något som är fel än att missa och säga något som är rätt. Jag är väldigt glad över prof. neogradys predikan i slutet av min biokemiexamen "you don't have to know more but you have to show that you know it, be confident". 
 
Jag fick bra topics, herpes virus och cytopatiska eftekter. Jag trodde inte jag kunde alls mycket men tydligen mer än tillräckligt. Det slutade med flaggan i topp. High five!


Kommentarer
Anonym

Grattis, grattis, grattis
Morfar

2013-06-10 @ 10:38:40
Saga

Bra jobbat :) Du är grym!

2013-06-10 @ 13:48:35
Marianne

Vågor i håret och vatten till knäna ;o) Tjo vad du är duktiiiiig!! Själv är jag nu officiellt ogift lyxhustru på en strikt budget, men jag är nog lyckligare än jag varit på vääääldigt länge. Tror och hoppas att jag kan göra nytta någonstans så småningom. Håll tummarna!!

2013-06-10 @ 17:42:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0